Kariera

vasco electronics

Dołącz do nas!

Vasco Electronics to międzynarodowa firma z biurami w Stanach Zjednoczonych i Europie oraz pracownikami na całym świecie. Międzynarodowa oznacza, że sami posługujemy się wieloma językami - to nasza wiedza oraz pasja, którą wykorzystujemy od wielu lat aby tworzyć coraz lepsze rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi na całym świecie.

Jesteśmy zespołem specjalistów i grupą przyjaciół. Każdy z nas ma różne pasje, zainteresowania oraz osobowość, a razem tworzymy Vasco Electronics. Jeśli chcesz do nas dołączyć zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy.

Nasza misja

Naszym głównym celem jest pomoc ludziom w komunikowaniu się.

Translatory Vasco umożliwią Ci rozmowę w ponad 50 językach używanych przez 90% ludzi na naszej planecie. Jesteśmy aby pomóc Ci pokonać wszystkie bariery językowe, które możesz napotkać podczas podróży biznesowej czy podczas wakacji.

Rozwijamy się na wielu płaszczyznach, uwielbiamy nowe wyzwania.

Wspólny projekt z BBC Learning

Początki działania naszej firmy to import i dystrybucja urządzeń służących do nauki języków obcych. W 2010 roku wspólnie z BBC Learning stworzyliśmy serię kursów audio dla obcokrajowców o nazwie “BBC Expresso”. Wyprodukowaliśmy również serię fiszek do nauki języków obcych sprzedawanych pod marką “w karteczkach” w 4 językach i różnych stopniach trudności.

Ciągła edukacja

Edukacja to proces ciągły. Zachęcamy ludzi do nauki czy inwestycji w samodoskonalenie językowe. Wspieramy w tym również naszych własnych pracowników. Pomoc i edukacja w naszej firmie to nie tylko języki obce. CEO Maciej Góralski to zawodowy ratownik medyczny. Dzięki regularnym szkoleniom oraz jego wiedzy wszyscy pracownicy wiedzą również jak pomagać innym nie tylko w nauce języków obcych. Pomaganie to nasza pasja.

Nasi pracownicy często uczęszczają w szkoleniach i konferencjach branżowych co pozwala na ciągły rozwój a także szerzenie wiedzy. Jako międzynarodowa firma bierzemy udział w targach nie tylko jako odwiedzający, ale również wystawca.

NASZE DZIAŁY

SPRZEDAŻ / MARKETING / SOFTWARE DEVELOPMENT / OBSŁUGA KLIENTA / MAGAZYN / INNE

Jesteśmy niespokojnymi duchami

Łapiemy okazje, uwielbiamy wyzwania i osiągamy nieosiągalne. W ten sposób podchodzimy do naszego najtrudniejszego projektu jakim jest tłumacz dla osób głuchoniemych. Chcemy aby ludzie od zawsze zamknięci we własnym umyśle, mogli się komunikować z innymi bez przeszkód. Chcemy likwidować granice. Opracowaliśmy skuteczną metodę komunikacji, którą planujemy wykorzystać w powstającym urządzeniu. To olbrzymie wyzwanie, które zdecydowaliśmy się podjąć.

Konie? Czemu nie!

Niektórzy z nas to zapaleni jeźdźcy, dlatego też postanowiliśmy stworzyć unikalne rozwiązanie dla wszystkich miłośników koni. Aplikacja HORSEmanago służy do zarządzania klubami jeździeckimi, stajniami oraz końmi. To wyjątkowe narzędzie, które znacznie ułatwia pracę jeźdźcom oraz instruktorom. Umożliwia komunikację między nimi, zarządzanie grafikami, umawianie jazd, podgląd statystyk oraz wiele wiele innych.

...psy też uwielbiamy…

Dbamy o pozytywną atmosferę i dobre samopoczucie w pracy dlatego nasze biura przyjazne są zwierzętom!

vasco electronics

Czy wiesz że?

Kochamy i wierzymy w demokrację dlatego w naszej firmie panują jasne i przejrzyste zasady. Każdy może proponować nowe rozwiązania lub optymalizację już istniejących. Nikt nie boi się zabierać głosu i dyskutować, ponieważ taka jest nasza filozofia. Dzięki temu każdy z nas z chęcią podchodzi do swoich zadań, gdyż ma realny wpływ na to jak wygląda i jak działa nasza firma. Dołączając do naszego zespołu nie zostaniesz tylko trybikiem w maszynie. Będziesz miał okazję brać czynny udział w decydowaniu o tym jak będą wyglądać i powstawać nowe produkty i rozwiązania.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Trzebinia

Tryb pracy: stacjonarny

Etat: full-time

Rodzaj umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie

Proces rekrutacyjny: 1 etapowy, rekrutacja zdalna

Stanowisko

Zakres obowiązków Obsługa Klienta

- sprzedaż produktów Vasco Electronics w sklepie firmowym w Trzebini,

- telefoniczna obsługa sprzedażowa,

- zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta oraz prezentacja produktów,

- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i kasowej,

- ścisła współpraca z działami: sprzedaży, magazynu, reklamacji oraz księgowości w ramach obsługi sprzedaży,

Zakres obowiązków Office Manager

- zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją,

- aktualizowanie i kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów,

- ścisła współpraca z działami magazynu, reklamacji oraz księgowości w ramach realizacji bieżących zadań administracyjnych dla działów,

- zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego,

- sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych,

- organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze,

- współpracowanie i negocjowanie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie obsługi administracyjnej i bieżących zakupów,

Stanowisko

Wymagania rekrutacyjne

- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz administracji,

- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne, komunikacyjne,

- umiejętność organizacji pracy własnej oraz duża motywacja do działania,

- sumienność, rzetelność i chęć do nauki,

- umiejętność pracy w zespole,

- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),

Mile widziane

- zainteresowanie elektroniką oraz nowymi technologiami,

Stanowisko

Co oferujemy:

- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę,

- atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia od początku pracy,

- możliwość ciągłego rozwoju i szkoleń

Remotely

Full time

contract of mandate, b2b contract

junior specialist (junior), specialist (mid / regular)

We are Vasco Electronics - the world’s biggest company in the field of translation devices. We help people around the world understand each other. We’re growing fast and worldwide that is why we are currently looking for a Customer Service Specialist with Croatian.

If you want to have a real impact on building brand awareness and sales channels on the market and sales & customer service are something that you like, join our Sales & Marketing Team!

Stanowisko

Responsibilities

- telephone and email customer service

- proactive research of new distributors, marketplaces or partners in sales

- work with marketer in order to increase sales

- translation of correspondence and documents

- close cooperation with marketing & selling teams

Stanowisko

Requirements

- fluent knowledge of the Croatian language

- good knowledge of English to communicate with our team

- experience in customer support

- excellent organisational and time management skills

- excellent interpersonal skills

- knowledge of technical devices will be an advantage

Stanowisko

Opportunities

- flexibility - you’re planning your own day and duties

- ability to grow in the company’s structure

- cooperation with experienced specialists in the field of marketing, communication and salesA real impact on the shape of the currently growing Sales Team you will join

- you design your own career path - we operate in a flat organisational structure and you have a real influence on your work!

- flexibility - you plan your day and tasks

- Attractive salary

Miejsce pracy: Trzebinia

Tryb pracy: hybrydowy

Etat: full-time

Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt B2B, zlecenie

Proces rekrutacyjny: 1 etapowy, rekrutacja zdalna

Stanowisko

Zakres Obowiązków:

- Bezpośrednia obsługa telefoniczna, mailowa klientów polskich i węgierskich

- Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów

- Nadzorowanie i zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji

- Tworzenie etykiet wysyłkowych/zwrotnych i koordynowanie wysyłki paczek reklamacyjnych

- Ścisła współpraca z działami: Logistyka, Serwis, Fakturowanie, Księgowość, Sprzedaż w ramach bieżących obowiązków

- Wykrywanie i raportowanie błędów

- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów magazynowych

Stanowisko

Wymagania:

- Doświadczenie w obsłudze klienta

- Znajomość języków - polski ojczysty oraz biegła znajomość j. angielskiego i węgierskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o charakterze międzynarodowym

- Kompleksowe szkolenia produktowe na wstępnym etapie zatrudnienia

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze logistyki oraz sprzedaży i obsługi klienta

- Stały rozwój i ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - to Ty będziesz miał/a realny wpływ na swoją pracę oraz rozwój

- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę

- Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia od początku zatrudnienia

- wobodną atmosferę pracy

- Benefity m.in: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie

Miejsce pracy: Kraków

Tryb pracy: hybrydowy

Etat: full-time

Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt B2B

Proces rekrutacyjny: 2 etapowy, rekrutacja zdalna

Do naszego globalnego Zespołu Marketingu poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Head of Creative Team.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za nadzorowanie całokształtu działań, mających na celu realizację strategii firmowej, a także wszystkich projektów marketingowych na ponad 20 rynkach globalnie m.in. w Europa, USA, Japonia.

Będziesz także odpowiadać za koordynowanie pracy naszego Zespołu Kreatywnego, celem utrzymania wysokiego poziomu artystycznego projektów. Prowadzone projekty będą wymagały od Ciebie ścisłej współpracy z niemal wszystkimi zespołami w dziale Sales & Marketing, ale mamy już wypracowane ścieżki i lubimy swoją pracę, więc będzie to z pewnością przyjemność :).

Dodatkowo będziesz brał/a czynny udział we wszystkich etapach realizacji projektów, weryfikując informacje i wytyczne kampanii, więc organizacja i koordynacja to z pewnością coś co lubisz ;).

Do Twoich zadań specjalnych należeć będzie m.in: współtworzenie kalendarza kampanii, planowanie i realizowanie projektów marketingowych wewnątrz firmy, koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, targów branżowych, monitorowanie i analiza grup docelowych oraz aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje marketingowe).

Zapraszamy na pokład!

Stanowisko

Obowiązki:

- Zarządzanie zadaniami w Creative Team w którym obecnie pracują 3 osoby z realnym wpływem na rozwój zespołu

- Dbanie o wysoki poziom realizacji projektów marketingowych, w tym kreowanie, planowanie i koordynowanie kampanii marketingowych

- Tworzenie zespołów projektowych na potrzeby kampanii

- Tworzenie globalnego kalendarza marketingowego przy współpracy z pozostałymi teamami na podstawie strategii firmy oraz roadmapy produktów

- Formułowanie i przedstawianie planów marketingowych oraz działań promocyjnych wraz z kosztorysami projektów

- Ścisła współpraca z zespołami Sales & Marketing Department

- Analiza grup docelowych i potencjalnych klientów w celu stworzenia kampanii marketingowych

- Koordynowanie udziału firmy w targach branżowych

- Przygotowywanie briefów oraz wytycznych do implementacji kampanii

- Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych (video, zdjęcia)

- Koordynacja stron internetowych wraz z teamami UX, web development

- Ścisła współpraca z teamami performance marketing, PR, content marketing, graficznego, product development

- Współpraca z partnerami zewnętrznymi

- Inicjowanie aktywacji konsumenckich

- Nadzór nad zapotrzebowaniem na materiały reklamowe, promocyjne

- Analizowanie sukcesu kampanii marketingowych i tworzenie raportów

- Dbałość o dotrzymanie ustalonych terminów

- Budowanie i wzmacnianie świadomości marki

Stanowisko

Oczekiwania:

- min. 5 letnim doświadczenia w marketingu (branża B2C) na podobnym, samodzielnym stanowisku

- doświadczenie z e-commerce będzie na plus

- portfolio kampanii marketingowych będzie na plus

- samodzielną, podejmującą inicjatywy i odpowiedzialną o charyzmatycznym i liderskim usposobieniu

- doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi

- doświadczenie agencyjne lub po stronie klienta

- ze zdolnościami kreatywnymi i myślenia strategicznego

- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość

- dokładność, skrupulatność- angielski min. C1

Stanowisko

Co oferujemy:

- ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- realny wpływ na kształt zespołu Marketingu za który będziesz odpowiedzialny,

- elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- swobodną atmosferę pracy,

- benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,

- zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej Spółki (Polska oraz rynki zagraniczne, B2B, B2C),

- Sporządzanie raportów i analiz efektywności działań marketingowych w odniesieniu do wyników sprzedaży,

- Analiza rynków (Polska oraz rynki zagraniczne), konkurencji oraz przewidywanie trendów,

- Zarządzanie oraz koordynacja pracy działu Marketingu - w tym koordynacja wszystkich działań marketingowych prowadzonych przez spółkę tj. m.in.:

  • - opracowywanie strategii marketingowej oraz planów promocji dla nowych produktów oraz wprowadzenia na nowe rynki,
  • - opracowanie, wdrażanie oraz koordynowanie kampanii promocyjnych (Instagram, Facebook, LinkedIn),
  • - kompleksowe zarządzanie budżetem działu,
  • - zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej oraz dbanie o odpowiednią prezentację w mediach,
  • - kierowanie i nadzór nad dystrybucją materiałów reklamowych i promocyjnych,
  • - definiowanie celów i potrzeb rozwojowych w tym m.in. poprawy efektywności pracy zespołu, narzędzi, procesów.

- Tworzenie oraz nadzór nad kalendarzem marketingowym, wydarzeń branżowych i promocyjnych,

- Ścisła współpraca działem Sprzedaży, w tym aktywne współtworzenie strategii sprzedaży w oparciu o analizy danych marketingowych,

- Wsparcie marketingowe działu sprzedaży celem realizacji założeń biznesowych w tym m.in. poszukiwanie i rozwój narzędzi wsparcia sprzedaży - online oraz offline oraz identyfikowanie i wskazywanie korzystnych kanałów sprzedaży.

Stanowisko

Wymagania:

- wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane ukończone studia MBA,

- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Marketing Managera, Kierownik Marketingu lub pokrewnym,

- doświadczenie w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej oraz zarządzaniu budżetem,

- min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

- kompetencje analityczne - umiejętność analizy danych marketingowych, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie niezbędnych działań,

- doskonałe umiejętność interpersonalne oraz komunikacyjne,

- doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych oraz zarządzaniu projektami,

- wiedza praktyczna z obszaru marketingu B2B, B2C,

- doświadczenie w kreowaniu wizerunku i rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych,

- znajomość zagadnień i narzędzi związanych z marketingiem, wsparciem sprzedaży, e-commerce, reklamą, SEM/SEO oraz Facebook, LinkedIn, Google Ads, etc.

- biegła znajomość angielskiego min. C1

Mile widziane:

- praca w branży elektroniki konsumenckiej, E-commerce,

- doświadczenie na rynku międzynarodowym

- doświadczenie w firmie min. 150 osób

Stanowisko

Co oferujemy:

- ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- realny wpływ na kształt zespołu Marketingu za który będziesz odpowiedzialny,

- elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- swobodną atmosferę pracy,

- benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,

- zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Wspieranie zespołów deweloperskich w codziennej pracy w Kanban, Scrum,

- Wsparcie zespołów w procesie samoorganizacji,

- Ciągłe doskonalenie i poprawa jakości pracy zespołów oraz procesu wytwarzania produktu w dziale oraz w otoczeniu,

- Wsparcie dla Product Ownerów w prawidłowym wypełnianiu ich roli,

- Proponowanie nowych rozwiązań odnośnie pracy zespołu projektowego,

- Współpraca i kontakt z deweloperami, testerami, projektantami, product ownerem,

- Wdrażanie dobrych praktyk Agile,

- Planowanie i prowadzenie szkoleń Agile w firmie.

Stanowisko

Wymagania:

- Doświadczenie w pracy jako Scrum Master lub Flow Master,

- Praktyczna znajomość i rozumienie reguł Kanban i Scrum,

- Rozumienie procesu wytwarzania oprogramowania,

- Doświadczenie w pracy z zespołami pracującymi zdalnie,

- Bardzo dobra znajomość oprogramowania Jira.

Mile widziane:

- Umiejętność korzystania z narzędzi: Confluence, Miro,

- Doświadczenie w pracy z dwoma zespołami jednocześnie,

- Wykształcenie kierunkowe z zakresu zarządzania lub IT,

- Udana transformacja zwinnych zespołów z metodyki Scrum na Kanban.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Duży wpływ na kształt organizacji działu i zespołu,

- Elastyczny czas pracy, możliwość wyboru swojego miejsca pracy,

- Budżet rozwojowy,

- Płaska struktura, małe zespoły,

- Brak dress codu,

- Biura przyjazne zwierzętom,

- Karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie,

- Śniadania w biurach,

- Częste imprezy, eventy, coroczny wyjazd firmowy,

- Atrakcyjny program benefitowy (m.in. nieograniczony wstęp do Energylandii),

- Parking dla pracowników,

- Inicjatywy dobroczynne.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Implementowanie nowych funkcjonalności,

- Utrzymywanie już istniejących wysoce zaawansowanych aplikacji i szablonów programowania,

- Tworzenie wysokiej jakości wydajnego kodu,

- Praca nad poprawą błędów i wydajnością aplikacji,

- Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach w celach definiowania, projektowania i wypuszczania nowych funkcjonalności i/lub aplikacji.

Stanowisko

Wymagania:

- Poziom regular,

- Doświadczenie w Ruby on Rails 2/3+ lat,

- Dobra znajomość relacyjnych baz danych (PostgreSQL),

- Dobra znajomość metod komunikacji (Rest API/WebSockets/gRPC),

- Dobra znajomość systemu kontroli wersji (Git),

- Dobra znajomość Rspec i zamiłowanie do pisania testów,

- Dobra znajomość wzorców projektowych i SOLID,

- Samodzielność w implementowaniu nowych funkcjonalności,

- Zapewnienie bezpieczeństwa, wydajności i skalowalności w aplikacjach webowych.

Mile widziane:

- Otwartość na implementowanie funkcjonalność "non-Rails way",

- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i zarządzaniu projektem,

- Udzielanie rad w celu podejmowania lepszych decyzji przez team,

- Znajomość frameworków javascript (React),

- Znajomość NoSql,

- Znajomość Kanban methodology.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Duży wpływ na kształt organizacji zespołu i działu,

- Elastyczny czas pracy,

- Indywidualne podejście do pracownika,

- Ciągły rozwój,

- Praca zdalna, samodzielny wybór miejsca pracy,

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,

- Design thinking, agile,

- Płaska struktura i przyjazna atmosfera,

- Małe zespoły

- Brak dress codu,

- Biura przyjazne zwierzętom,

- Karta sportowa, opieka zdrowotna,

- Częste imprezy, eventy i wyjazdy,

- Tradycyjny coroczny wyjazd na Mazury.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Opracowanie, zarządzanie i optymalizacja programu afiliacyjnego,

- Monitorowanie aktywności partnerów i ich angażowanie do działań promocyjnych,

- Proaktywne podejście do prowadzonych kampanii, rekomendowanie nowych rozwiązań, wydawców, modeli rozliczeń,

- Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych,

- Praca w zespole Performance i ścisła współpraca z zespołem Marketing w celu opracowywania i koordynacji promocji dla partnerów,

- Analiza rynku i działań konkurencji,

- Przygotowywanie miesięcznych raportów.

Stanowisko

Wymagania:

- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu programem partnerskim,

- Doskonałe umiejętności analityczne w zakresie zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, opracowania rekomendacji i optymalizacji,

- Znajomość poszczególnych modeli biznesowych wydawców, np. kupony, lojalność, paid search, treści itp.

- Zdolność do kreatywnego poszukiwania nowych możliwości,

- Zorientowanie na szczegóły,

- Umiejętności negocjacyjne,

- Umiejętność zarządzania priorytetami,

- Samodzielność i odpowiedzialność,

- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,

- Biegła znajomość j. angielskiego, na poziomie B2+/C1. 

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji i sprzedaży,

- Realny wpływ na kształt aktualnie rosnącego zespołu Performance Marketingu do którego dołączysz,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, 

- zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B, 

- atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Analiza danych z platform sprzedażowych i marketingowych,

- Analiza zachowań użytkowników (HotJar),

- Analiza skuteczności działań marketingowych (Google Ads, Fb Ads, social media, influencer marketing, PR, SEO, Sieci Afiliacyjne),

- Monitorowanie dystrybucji budżetu i skuteczności realizowanych płatnych kampanii sprzedażowych,

- Bieżące raportowanie i analiza przyjętych KPI,

- Obsługa programu PowerBI (generowanie, aktualizacja i rozbudowa raportów),

- Obsługa Google Analytics (śledzenie trendów, śledzenie ruchu)

- Wnioskowanie na podstawie danych i wypracowywanie rekomendacji (m.in. zwiększenia sprzedaży, optymalizacji budżetu oraz efektywności jego wykorzystania, poprawy efektywności bieżących działań marketingowych, podsumowań zrealizowanych działań),

- Proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych, oraz reagowania na bieżące wyniki raportów,

- Zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzony obszar,

- Ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży oraz IT.

Stanowisko

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki z obszaru STEM, mile widziana specjalizacja w analizie danych,

- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w ramach analizy marketingowo-sprzedażowej (BI) w tym optymalizacji kosztów na podstawie analiz,

- Biegła znajomość systemów i programów: PowerBI, HotJar, Google Ads, Meta Ads, Google Analytics,Google Data Studio, Google Optimize,

- Biegła umiejętność tworzenia dashboards i aktualizacji w PowerBi (język DAX, dobra orientacja w jezyku M),

- Doświadczenie w analizie danych rynków międzynarodowych,

- Zaawansowane umiejętności analityczne, wyciągania wniosków, opracowania rekomendacji i bieżącej optymalizacji,

- Znajomość j. angielskiego, na poziomie min. B2.

Mile widziane:

- Znajomość języka R lub Python, w tym szczególnie bibliotek do przetwarzania danych oraz automatyzacji procesów pobierania danych,

- Znajomość SQL (preferowany PostgreSQL, MySQL).

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży oraz IT,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, PZU ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,

- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- Atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Realizacja przyjętej strategii marki oraz dbanie o zgodność publikowanych treści z przyjętymi założeniami,

- Opracowanie koncepcji kreatywnych i planów komunikacji we współpracy z SM Managerem,

- Tworzenie kreatywnych i angażujących użytkowników treści w wersji polskiej i angielskiej przy współpracy z działem graficznym,

- Publikowanie treści na kanałach SM: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, TikTok,

- Promocja treści (Meta ADS),

- Inicjowanie nowych pomysłów i propozycji w oparciu o analizy oraz globalne trendy,

- Uczestnictwo w tworzeniu i realizacji kampanii wizerunkowych w ramach prowadzonej komunikacji marki wspierającej rozwój biznesu,

- Ścisła współpraca z zespołem graficznym w ramach realizowanych projektów,

- Koordynacja treści w dziale międzynarodowym,

- Raportowanie oraz analiza efektów pracy,

- Inne, dodatkowe zadania w ramach prowadzonej komunikacji marki jeśli tylko pojawią się dodatkowe pomysły.

Stanowisko

Wymagania:

- Minimum 2 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu profili firmowych w SM,

- Znajomość specyfiki kanałów social media: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, TikTok, (opcjonalnie: Pinterest),

- Bardzo dobra znajomość FB Business Manager,

- Samodzielność, sumienność i odpowiedzialności za powierzone projekt,

- Umiejętności analityczne w zakresie zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, opracowania rekomendacji i optymalizacji w ramach prowadzonych projektów,

- Zdolność do kreatywnego poszukiwania nowych możliwości,

- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny),

- Umiejętność przygotowywania briefów potrzebnych do tworzenia materiałów,graficznych i wideo.

Mile widziane:

- Realizowanie projektów na rynkach zagranicznych,

- Dużym atutem będzie znajomość narzędzia Jira.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji i sprzedaży,

- Realny wpływ na kształt aktualnie rosnącego zespołu Marketingu, do którego dołączysz,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,

- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B, umowa zlecenia,

- Atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Rozbudowa infrastruktury danych,

- Automatyzacja i optymalizacja procesów ETL ,

- Obsługa programu PowerBI (generowanie, aktualizacja raportów wraz z ich rozbudową i optymalizacją),

- Ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży oraz IT,

- Bieżące realizowanie zadań dla wspieranych działów,

- Proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych,

Stanowisko

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki z obszaru STEM,

- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,

- Biegła znajomość PowerBI (język DAX, dobra orientacja w jezyku M),

- Zaawansowana znajomość języka Python lub R (w tym szczególnie bibliotek do przetwarzania danych oraz automatyzacji procesów pobierania danych),

- Znajomość SQL (preferowany PostgreSQL, MySQL),

- Znajomość j. angielskiego, na poziomie min. B2.

Mile widziane:

- Doświadczenie w przetwarzaniu danych z różnych platform marketingowych oraz systemów ERP.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży oraz IT,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, PZU ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,

- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- Atrakcyjne wynagrodzenie.

Jeśli nie znalazłeś oferty dla siebie, wyślij nam swoje CV na adres: hr@vasco-electronics.com.
Z uwagi na RODO, pamiętaj proszę o dołączeniu odpowiedniej klauzuli mówiącej o zgodzie na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacji.

Do zobaczenia!

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Vasco Electronics Góralski Group S.K.A. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem hr@vasco-electronics.com

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 6 miesięcy.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem hr@vasco-electronics.com