Kariera

vasco electronics

Dołącz do nas!

Vasco Electronics to międzynarodowa firma z biurami w Stanach Zjednoczonych i Europie oraz pracownikami na całym świecie. Międzynarodowa oznacza, że sami posługujemy się wieloma językami - to nasza wiedza oraz pasja, którą wykorzystujemy od wielu lat aby tworzyć coraz lepsze rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi na całym świecie.

Jesteśmy zespołem specjalistów i grupą przyjaciół. Każdy z nas ma różne pasje, zainteresowania oraz osobowość, a razem tworzymy Vasco Electronics. Jeśli chcesz do nas dołączyć zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy.

Nasza misja

Naszym głównym celem jest pomoc ludziom w komunikowaniu się.

Translatory Vasco umożliwią Ci rozmowę w ponad 50 językach używanych przez 90% ludzi na naszej planecie. Jesteśmy aby pomóc Ci pokonać wszystkie bariery językowe, które możesz napotkać podczas podróży biznesowej czy podczas wakacji.

Rozwijamy się na wielu płaszczyznach, uwielbiamy nowe wyzwania.

Wspólny projekt z BBC Learning

Początki działania naszej firmy to import i dystrybucja urządzeń służących do nauki języków obcych. W 2010 roku wspólnie z BBC Learning stworzyliśmy serię kursów audio dla obcokrajowców o nazwie “BBC Expresso”. Wyprodukowaliśmy również serię fiszek do nauki języków obcych sprzedawanych pod marką “w karteczkach” w 4 językach i różnych stopniach trudności.

Ciągła edukacja

Edukacja to proces ciągły. Zachęcamy ludzi do nauki czy inwestycji w samodoskonalenie językowe. Wspieramy w tym również naszych własnych pracowników. Pomoc i edukacja w naszej firmie to nie tylko języki obce. CEO Maciej Góralski to zawodowy ratownik medyczny. Dzięki regularnym szkoleniom oraz jego wiedzy wszyscy pracownicy wiedzą również jak pomagać innym nie tylko w nauce języków obcych. Pomaganie to nasza pasja.

Nasi pracownicy często uczęszczają w szkoleniach i konferencjach branżowych co pozwala na ciągły rozwój a także szerzenie wiedzy. Jako międzynarodowa firma bierzemy udział w targach nie tylko jako odwiedzający, ale również wystawca.

NASZE DZIAŁY

SPRZEDAŻ / MARKETING / SOFTWARE DEVELOPMENT / OBSŁUGA KLIENTA / MAGAZYN / INNE

Jesteśmy niespokojnymi duchami

Łapiemy okazje, uwielbiamy wyzwania i osiągamy nieosiągalne. W ten sposób podchodzimy do naszego najtrudniejszego projektu jakim jest tłumacz dla osób głuchoniemych. Chcemy aby ludzie od zawsze zamknięci we własnym umyśle, mogli się komunikować z innymi bez przeszkód. Chcemy likwidować granice. Opracowaliśmy skuteczną metodę komunikacji, którą planujemy wykorzystać w powstającym urządzeniu. To olbrzymie wyzwanie, które zdecydowaliśmy się podjąć.

Konie? Czemu nie!

Niektórzy z nas to zapaleni jeźdźcy, dlatego też postanowiliśmy stworzyć unikalne rozwiązanie dla wszystkich miłośników koni. Aplikacja HORSEmanago służy do zarządzania klubami jeździeckimi, stajniami oraz końmi. To wyjątkowe narzędzie, które znacznie ułatwia pracę jeźdźcom oraz instruktorom. Umożliwia komunikację między nimi, zarządzanie grafikami, umawianie jazd, podgląd statystyk oraz wiele wiele innych.

...psy też uwielbiamy…

Dbamy o pozytywną atmosferę i dobre samopoczucie w pracy dlatego nasze biura przyjazne są zwierzętom!

vasco electronics

Czy wiesz że?

Kochamy i wierzymy w demokrację dlatego w naszej firmie panują jasne i przejrzyste zasady. Każdy może proponować nowe rozwiązania lub optymalizację już istniejących. Nikt nie boi się zabierać głosu i dyskutować, ponieważ taka jest nasza filozofia. Dzięki temu każdy z nas z chęcią podchodzi do swoich zadań, gdyż ma realny wpływ na to jak wygląda i jak działa nasza firma. Dołączając do naszego zespołu nie zostaniesz tylko trybikiem w maszynie. Będziesz miał okazję brać czynny udział w decydowaniu o tym jak będą wyglądać i powstawać nowe produkty i rozwiązania.

Aktualne oferty pracy

Miejsce pracy: Trzebinia

Tryb pracy: hybrydowy

Etat: full-time

Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt B2B, zlecenie

Proces rekrutacyjny: 1 etapowy, rekrutacja zdalna

Stanowisko

Zakres Obowiązków:

- Bezpośrednia obsługa telefoniczna, mailowa klientów polskich i węgierskich

- Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów

- Nadzorowanie i zarządzanie procesem zwrotów i reklamacji

- Tworzenie etykiet wysyłkowych/zwrotnych i koordynowanie wysyłki paczek reklamacyjnych

- Ścisła współpraca z działami: Logistyka, Serwis, Fakturowanie, Księgowość, Sprzedaż w ramach bieżących obowiązków

- Wykrywanie i raportowanie błędów

- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów magazynowych

Stanowisko

Wymagania:

- Doświadczenie w obsłudze klienta

- Znajomość języków - polski ojczysty oraz biegła znajomość j. angielskiego i węgierskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o charakterze międzynarodowym

- Kompleksowe szkolenia produktowe na wstępnym etapie zatrudnienia

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze logistyki oraz sprzedaży i obsługi klienta

- Stały rozwój i ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - to Ty będziesz miał/a realny wpływ na swoją pracę oraz rozwój

- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę

- Atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia od początku zatrudnienia

- wobodną atmosferę pracy

- Benefity m.in: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Implementowanie nowych funkcjonalności,

- Utrzymywanie już istniejących wysoce zaawansowanych aplikacji i szablonów programowania,

- Tworzenie wysokiej jakości wydajnego kodu,

- Praca nad poprawą błędów i wydajnością aplikacji,

- Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach w celach definiowania, projektowania i wypuszczania nowych funkcjonalności i/lub aplikacji.

Stanowisko

Wymagania:

- Poziom regular,

- Doświadczenie w Ruby on Rails 2/3+ lat,

- Dobra znajomość relacyjnych baz danych (PostgreSQL),

- Dobra znajomość metod komunikacji (Rest API/WebSockets/gRPC),

- Dobra znajomość systemu kontroli wersji (Git),

- Dobra znajomość Rspec i zamiłowanie do pisania testów,

- Dobra znajomość wzorców projektowych i SOLID,

- Samodzielność w implementowaniu nowych funkcjonalności,

- Zapewnienie bezpieczeństwa, wydajności i skalowalności w aplikacjach webowych.

Mile widziane:

- Otwartość na implementowanie funkcjonalność "non-Rails way",

- Samodzielność w podejmowaniu decyzji i zarządzaniu projektem,

- Udzielanie rad w celu podejmowania lepszych decyzji przez team,

- Znajomość frameworków javascript (React),

- Znajomość NoSql,

- Znajomość Kanban methodology.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Duży wpływ na kształt organizacji zespołu i działu,

- Elastyczny czas pracy,

- Indywidualne podejście do pracownika,

- Ciągły rozwój,

- Praca zdalna, samodzielny wybór miejsca pracy,

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,

- Design thinking, agile,

- Płaska struktura i przyjazna atmosfera,

- Małe zespoły

- Brak dress codu,

- Biura przyjazne zwierzętom,

- Karta sportowa, opieka zdrowotna,

- Częste imprezy, eventy i wyjazdy,

- Tradycyjny coroczny wyjazd na Mazury.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Analiza danych z platform sprzedażowych i marketingowych,

- Analiza zachowań użytkowników (HotJar),

- Analiza skuteczności działań marketingowych (Google Ads, Fb Ads, social media, influencer marketing, PR, SEO, Sieci Afiliacyjne),

- Monitorowanie dystrybucji budżetu i skuteczności realizowanych płatnych kampanii sprzedażowych,

- Bieżące raportowanie i analiza przyjętych KPI,

- Obsługa programu PowerBI (generowanie, aktualizacja i rozbudowa raportów),

- Obsługa Google Analytics (śledzenie trendów, śledzenie ruchu)

- Wnioskowanie na podstawie danych i wypracowywanie rekomendacji (m.in. zwiększenia sprzedaży, optymalizacji budżetu oraz efektywności jego wykorzystania, poprawy efektywności bieżących działań marketingowych, podsumowań zrealizowanych działań),

- Proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych, oraz reagowania na bieżące wyniki raportów,

- Zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzony obszar,

- Ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży oraz IT.

Stanowisko

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki z obszaru STEM, mile widziana specjalizacja w analizie danych,

- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w ramach analizy marketingowo-sprzedażowej (BI) w tym optymalizacji kosztów na podstawie analiz,

- Biegła znajomość systemów i programów: PowerBI, HotJar, Google Ads, Meta Ads, Google Analytics,Google Data Studio, Google Optimize,

- Biegła umiejętność tworzenia dashboards i aktualizacji w PowerBi (język DAX, dobra orientacja w jezyku M),

- Doświadczenie w analizie danych rynków międzynarodowych,

- Zaawansowane umiejętności analityczne, wyciągania wniosków, opracowania rekomendacji i bieżącej optymalizacji,

- Znajomość j. angielskiego, na poziomie min. B2.

Mile widziane:

- Znajomość języka R lub Python, w tym szczególnie bibliotek do przetwarzania danych oraz automatyzacji procesów pobierania danych,

- Znajomość SQL (preferowany PostgreSQL, MySQL).

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży oraz IT,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, PZU ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,

- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- Atrakcyjne wynagrodzenie.

Stanowisko

Główne obowiązki:

- Rozbudowa infrastruktury danych,

- Automatyzacja i optymalizacja procesów ETL ,

- Obsługa programu PowerBI (generowanie, aktualizacja raportów wraz z ich rozbudową i optymalizacją),

- Ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży oraz IT,

- Bieżące realizowanie zadań dla wspieranych działów,

- Proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych,

Stanowisko

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki z obszaru STEM,

- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,

- Biegła znajomość PowerBI (język DAX, dobra orientacja w jezyku M),

- Zaawansowana znajomość języka Python lub R (w tym szczególnie bibliotek do przetwarzania danych oraz automatyzacji procesów pobierania danych),

- Znajomość SQL (preferowany PostgreSQL, MySQL),

- Znajomość j. angielskiego, na poziomie min. B2.

Mile widziane:

- Doświadczenie w przetwarzaniu danych z różnych platform marketingowych oraz systemów ERP.

Stanowisko

Co oferujemy:

- Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym,

- Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,

- Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży oraz IT,

- Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

- Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania,

- Swobodną atmosferę pracy,

- Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, PZU ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,

- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,

- Atrakcyjne wynagrodzenie.

Jeśli nie znalazłeś oferty dla siebie, wyślij nam swoje CV na adres: hr@vasco-electronics.com.
Z uwagi na RODO, pamiętaj proszę o dołączeniu odpowiedniej klauzuli mówiącej o zgodzie na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacji.

Do zobaczenia!

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Vasco Electronics Góralski Group S.K.A. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem hr@vasco-electronics.com

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 6 miesięcy.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem hr@vasco-electronics.com