Jeden tłumacz, by zrozumieć cały świat. Vasco rusza w trasę z kamperowcami

Cztery uśmiechnięte osoby – dwóch mężczyzn i dwie kobiety – idą razem polną drogą obok zaparkowanego kampera, rozmawiając i ciesząc się wspólną podróżą. W tle malowniczy, zielony krajobraz z lasami i łąkami pod błękitnym niebem. Scena oddaje swobodę i radość z caravaningowej przygody.
4 sierpnia 2025
3 min czytania

Podróż kamperem to wolność i odkrywanie świata na własnych zasadach. A prawdziwy komfort i niezależność zaczynają się, gdy rozumiemy każdą osobę napotkaną na naszej drodze. Wtedy nawet zwykła rozmowa otwiera przed nami nowe możliwości – tak brzmi przesłanie aktualnej kampanii Vasco Electronics.

Ta polska marka od lat pomaga przełamywać bariery językowe na całym globie. Jej najnowszy projekt, skierowany do fanów caravaningu, ruszył 4 sierpnia i obejmuje 5 europejskich rynków – Polskę, Niemcy, Hiszpanię, Włochy i Węgry.  

Miłośników kamperów i podróżowania bez ograniczeń przybywa z roku na rok. W całej Europie rośnie liczba zarówno nowych kamperów, jak i pojazdów adaptowanych na cele kempingowe – tworzonych z prawdziwej pasji do wolności w drodze. Dla tej społeczności podróż liczy się tak samo, jak cel. Vasco Electronics odpowiada na tę potrzebę. Dostarcza narzędzie, dzięki któremu znikają granice językowe, a podróż jest okazją do budowania relacji i wzbogacania o nowe doświadczenia.

Pod hasłem „Komu w drogę, temu Vasco. Jeden tłumacz, by zrozumieć cały świat”, marka opowiada historię o wolności, niezależności i budowaniu relacji bez barier językowych.

– Podróż kamperem to zupełnie wyjątkowy sposób doświadczania świata. Gdy dodatkowo w pełni rozumiemy ludzi, których spotykamy na swojej drodze, czujemy prawdziwą wolność i niezależność. Dlatego w naszej komunikacji tak mocno stawiamy na autentyczne historie i emocje. One najlepiej pokazują, w jaki sposób technologia może wspierać podróżujących i pomagać im w każdej sytuacji  – mówi Sara Przepióra, twórczyni kampanii Vasco Electronics.

Czytaj więcej:  Życie zaczyna się po 60! Seniorzy realizują marzenia o podróżowaniu

Aktywność wielokanałowa

Kampania prezentuje tłumacze Vasco jako naturalnych towarzyszy każdej podróży – rozwiązanie, które pomaga w najważniejszych momentach drogi: od kontaktu z lokalną społecznością po nagłe sytuacje kryzysowe. Komunikacja została zaplanowana w dwóch głównych obszarach: kanale online i offline.

W kanale online kluczowe są kampanie performance (Meta, Google) oraz organiczne działania w mediach społecznościowych. Marka współpracuje z influencerami kamperowymi, zaś Polsce kampanię Vasco objął patronatem medialnym magazyn i serwis Polski Caravaning.

W kanale offline Vasco Electronics planuje obecność na najważniejszych targach kamperowych, takich jak Warsaw Caravan Festival, Caravan Salon w Poznaniu, Festiwal Śladami Marzeń w Poznaniu, Meeting Camper w hiszpańskiej Gironie i Salone de Camper w Parmie we Włoszech. Uczestnicy targów będą mieli możliwość przetestowania tłumaczy Vasco na żywo, zaś materiały wideo i foto z kampanii wykorzystane zostaną na stoiskach i w stacjonarnych showroomach firmy.

Dodatkowo, w Polsce, we Włoszech i na Węgrzech zaplanowano działania content marketingowe – m.in. dedykowane poradniki dla kamperowców oraz inspiracyjne treści podróżnicze, w których tłumacze Vasco pełnią ważną rolę w codziennym życiu w drodze.

Atrakcyjnym elementem kampanii jest wideo, zrealizowane w malowniczych rejonach południowej Polski – m.in. w popularnej agroturystyce WsiaMaciówka w okolicach Bieszczad, które opowiada historię rodziny przemierzającej Europę kamperem i pokonującej kolejne językowe bariery przy wsparciu produktu Vasco.

Widok z lotu ptaka na krętą, leśną drogę, po której jedzie biały kamper. Na środku grafiki znajduje się tekst: „VASCO Camper Tour – Hit the road with Vasco”. Obraz promuje podróżowanie z tłumaczem Vasco, umożliwiającym łatwą komunikację na całym świecie.

Spot podzielono na kilka formatów: od pełnej 90-sekundowej wersji do krótkich form wideo dostosowanych do kanałów social media. Całość została zaprojektowana zgodnie najlepszymi praktykami: mobile-first, human-first, storytelling zamiast tradycyjnej reklamy. W kampanii postawiono na emocje, autentyczność i realne doświadczenia.

Czytaj więcej:  Vasco stawia na zgrany zespół, działania społeczne i nowe produkty

Z życia wzięte

Kampania opiera się na emocjach, ale nie zapomina o konkretach. Marka celowo zrezygnowała z nadmiaru „języka reklamy”, stawiając na opowieść: prawdziwe historie, codzienne sytuacje i naturalne emocje, jakie towarzyszą kamperowcom.
W role bohaterów kampanii wcielili się m.in. Izabela Piasecka, Artur Janas, Bartosz Ziewiec i Julia Adamczyk.

Marka z misją

Kampania „Komu w drogę, temu Vasco” to nie tylko wsparcie komunikacyjne dla produktów marki, ale i zaproszenie do budowania społeczności ludzi ciekawych świata, otwartych na innych i ceniących niezależność. Wpisuje się tym samym
w misję marki, która od początku swego istnienia łączy technologię z ideą porozumienia między ludźmi i kulturami. Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Vasco we współpracy z partnerami.

PODOBNE WPISY

Polacy na wakacjach chcą mówić w lokalnych językach. Najchętniej wybierają Hiszpanię i Włochy

Polacy na wakacjach chcą mówić w lokalnych językach. Najchętniej wybierają Hiszpanię i Włochy

5 min czytania
Zamiast szybkich objazdówek i zaliczania kolejnych punktów na mapie, coraz częściej w podróży szukamy głębszego kontaktu z lokalną kulturą. Hiszpania i Włochy to dwa najpopularniejsze kierunki wakacyjne latem 2025 wśród osób rezerwujących wyjazd w formule Lot+Hotel  – wynika z danych internetowego biura podróży eSky.pl. Polacy na miejscu coraz częściej wybierają komunikację w języku włoskim lub…

Najnowszy Vasco Translator E1 z prestiżową nagrodą Red Dot Design Award oraz dwoma złotymi statuetkami MUSE Design Awards

Najnowszy Vasco Translator E1 z prestiżową nagrodą Red Dot Design Award oraz dwoma złotymi statuetkami MUSE Design Awards

3 min czytania
Vasco Electronics zostało wyróżnione jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu. Najnowszy produkt marki Vasco Translator E1 otrzymał Red Dot Award: Product Design 2025 w kategorii Communication Technology, zdobywając jednocześnie najwyższe odznaczenie konkursu – Red Dot: Best of the Best. Równocześnie produkty Vasco zostały docenione także w międzynarodowym konkursie MUSE Design Awards. Red Dot…

Polska technologia przemawia w ponad 100 językach na Expo 2025 – Vasco Electronics Partnerem Pawilonu Polski

Polska technologia przemawia w ponad 100 językach na Expo 2025 – Vasco Electronics Partnerem Pawilonu Polski

3 min czytania
Vasco Electronics, lider na rynku tłumaczy elektronicznych opartych na sztucznej inteligencji, dołącza do Pawilonu Polski na Expo 2025 w Osace jako jego oficjalny Partner. Przez pół roku urządzenia producenta będą przełamywać bariery językowe, umożliwiając gościom Pawilonu Polskiego komunikację w ponad 100 językach. Od rozmów biznesowych po interakcje z odwiedzającymi – Vasco stanie się cennym wsparciem…

Rok dynamicznego rozwoju Vasco Electronics: ekspansja na sześć nowych rynków oraz innowacje produktowe

Rok dynamicznego rozwoju Vasco Electronics: ekspansja na sześć nowych rynków oraz innowacje produktowe

3 min czytania
Rok 2024 dla Vasco Electronics, europejskiego lidera rynku tłumaczy elektronicznych, był okresem intensywnego wzrostu. Firma zwiększyła sprzedaż o 27% r/r, rozszerzyła działalność o sześć nowych rynków oraz wprowadziła do oferty innowacyjny produkt – słuchawkę tłumaczącą Vasco Translator E1. W 2025 roku portfolio firmy powiększy się o urządzenie tłumaczące z funkcją klonowania głosu i tłumaczenia rozmów…

Technologie, które zmieniają globalną komunikację – nowości Vasco na CES 2025

Technologie, które zmieniają globalną komunikację – nowości Vasco na CES 2025

5 min czytania
Vasco Electronics, lider na rynku elektronicznych tłumaczy, po raz kolejny zaprezentował swoje innowacje na największych targach technologicznych świata – CES. Tegoroczne nowości skupiają się na technologiach, które nie tylko usprawniają proces tłumaczenia, ale także zapewniają większą naturalność rozmów. Największe wrażenie wśród odwiedzających zrobiła funkcja klonowania głosu (Vasco My Voice), dzięki której urządzenie może mówić głosem…

Vasco Translator E1: Rewolucyjne słuchawki tłumaczące

Vasco Translator E1: Rewolucyjne słuchawki tłumaczące

3 min czytania
Vasco Electronics, polski producent elektronicznych tłumaczy, wprowadza do sprzedaży nowe urządzenie – Vasco Translator E1. Translator Vasco E1 to innowacyjne słuchawki tłumaczące, obsługujące 51 języków z aplikacją Vasco Connect i 64 języki po sparowaniu z Vasco Translator V4, wspierane technologią AI. Słuchawki pozwalają na rozmowę w wielu językach równocześnie. Odpowiadając na różne potrzeby użytkowników, Vasco…

Edukacja cyfrowa kluczem do realizacji marzeń seniorów – debata Vasco

Edukacja cyfrowa kluczem do realizacji marzeń seniorów – debata Vasco

5 min czytania
28 listopada w Warszawie odbyła się debata „Seniorzy i nowe technologie w podróży”, zorganizowana przez lidera na rynku tłumaczy elektronicznych opartych na sztucznej inteligencji. Podczas wydarzenia zostały zaprezentowane wyniki badania o tym samym tytule przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie Vasco Electronics. Spotkanie zgromadziło ekspertów i przedstawicieli różnych branż, którzy rozmawiali na temat wyzwań i możliwości…

Vasco wyróżnione w prestiżowym rankingu Financial Times

Vasco wyróżnione w prestiżowym rankingu Financial Times

3 min czytania
Vasco, lider na rynku tłumaczy elektronicznych wykorzystujących sztuczną inteligencję, został wyróżniony w prestiżowym rankingu Europe’s Long-Term Growth Champions 2025, opracowanym przez Financial Times i firmę badawczą Statista. Wyróżnienie to podkreśla dynamiczny rozwój Vasco i jej zdolność do długoterminowego wzrostu dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, które odpowiadają na potrzeby zmieniającego się rynku. Europe’s Long-Term Growth Champions 2025…

Polskie tłumacze na chińskim rynku. Vasco przełamuje bariery biznesowe w Azji

Polskie tłumacze na chińskim rynku. Vasco przełamuje bariery biznesowe w Azji

4 min czytania
Vasco Electronics, lider na rynku tłumaczy elektronicznych opartych na sztucznej inteligencji, ogłasza kolejny krok w globalnej ekspansji. Firma, której urządzenia zdobyły uznanie na rynkach Europy, Ameryki oraz stopniowo zwiększa swoje udziały na rynku Japońskim, wprowadza swoje produkty na wymagający rynek chiński. Eksport polskich produktów do Chin, szczególnie z sektora technologii konsumenckiej, wciąż stanowi rzadkość –…

Życie zaczyna się po 60! Seniorzy realizują marzenia o podróżowaniu

Życie zaczyna się po 60! Seniorzy realizują marzenia o podróżowaniu

4 min czytania
Pilotażowy cykl warsztatów “Z technologią przez świat” ukończyło 38 krakowskich Seniorów. Producent elektronicznych tłumaczy Vasco zaprosił osoby 60+ do doskonalenia umiejętności cyfrowych, przydatnych w samodzielnej organizacji podróży i zachęcał ich do przełamywania barier. Dzięki połączeniu teorii i praktyki Seniorzy zdobyli wiedzę, która pomoże im w codziennym korzystaniu z technologii i podróżowaniu. Przypomniałam sobie, kim chciałam…