Najczęściej zadawane pytania

Tak. Wystarczy, że w koszyku wybierzesz opcję płatności za pobraniem. Zapłacisz dopiero w momencie, gdy otrzymasz swoją przesyłkę.

Oczywiście. Skontaktuj się z naszą obsługa klienta, podaj dane do wysyłki, a paczkę nadamy jeszcze tego samego dnia.

Jak najbardziej. Zapraszamy do naszej siedziby w Krzeszowicach przy ul. Krakowskiej 23, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Na terenie Polski zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin. Jeśli wybierzesz firmę kurierską UPS – to w 90% przypadków otrzymasz swoja paczkę następnego dnia roboczego.

Tak. Zgodnie z prawem masz na to 14 dni. Zwrotu w tym terminie nie musisz argumentować.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 mamy 14 dni na zwrócenie pieniędzy od momentu, w którym urządzenie do nas dotrze. Dokładamy jednak wszelkich starań, by nastąpiło to jak najszybciej. W większości przypadków trwa to zaledwie kilka dni.

Jeżeli nie udało Ci się uzyskać dostępu do Internetu po przekroczeniu granicy, spróbuj wyłączyć i włączyć swoje urządzenie. Przyspieszy to logowanie Vasco do nowej sieci GSM.
Jeśli problem nie został rozwiązany lub powtarza się, możesz w Ustawieniach Vasco wyłączyć opcję automatycznego wyboru i zmienić operatora sieci ręcznie.

Najpierw upewnij się, że włączony jest transfer danych internetowych.
W dolnej części ekranu powinna znajdować się ikona symbolizująca włączony dostęp do Internetu przez sieć GSM . Będzie to OBRAZEK. Gdy transfer danych jest wyłączony lub niedostępny ikona będzie szara. Aby aktywować transfer danych dotknij i przytrzymaj ikonę – zmieni ona kolor na zielony.

Aby połączyć się z siecią WiFi wybierz z menu opcję „ Ustawienia” i „ Ustawienia WiFi„. Z dostępnej listy wybierz sieć, z którą chcesz się połączyć, a następnie w oknie dialogowym wpisz wymagane hasło sieciowe. Jeżeli sieć domowa posiada zabezpieczenia w postaci hasła to najpierw upewnij się, że wpisywane przez Ciebie hasło zabezpieczające jest prawidłowe. Pamiętaj by przy wpisywaniu hasła uwzględnić wielkość liter.

Naciśnij ikonę WiFi na ekranie głównym. Po jej aktywowaniu przejdź do ustawień sieci WiFi. Wybierz z listy dostępnych sieci, tę z którą chcesz się połączyć. Jeśli logowanie do sieci wymaga podania klucza zabezpieczającego – wpisz go i zatwierdź przyciskiem “ OK”. Vasco automatycznie zapamietuje każdą sieć, do której zostanie połączony, a także hasło, niezbędne do logowania.

Upewnij się, że moduł WiFi jest włączony, a następnie przejdź do “Ustawień Vasco”, wybierz belkę “Ustawienia” oraz “Ustawienia WiFi. Na ekranie zobaczysz listę dostępnych sieci. Po kliknięciu w wybraną sieć, pojawi się okno do wpisania hasła. Gdy je wprowadzisz, zatwierdź przez kliknięcie OK.

Numer Twojego Vasco znajduje się na wewnętrznej stronie pudełka, na ochronnym etui lub pod klapką baterii. Zwykle zaczyna się od cyfr 372 lub 00372.

Przywrócenie ustawień fabrycznych może sprawić, że niektóre aplikacje przestaną działać i będzie konieczne odesłanie urządzenia do producenta. Dlatego, zalecamy by tego nie robić.

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień zdefiniowanych przez producenta urządzenia, niezbędnych do jego prawidłowego działania. Dlatego przestrzega się przed wykonywaniem tej czynności. Po przywróceniu fabrycznych ustawień większość funkcji tłumacza nie będzie działać prawidłowo, dlatego należy skontaktować się z serwisem. Numer kontaktowy: [48 12 9451923]

Żeby sprawdzić dostępność aktualizacji – połącz się z siecią Wi-Fi. Następnie z menu głównego wybierz opcję Ustawienia Vasco i “sprawdź aktualizacje”.
W Vasco Translator do menu można się dostać przez naciśnięcie przycisku menu. Jeżeli po kliknięciu przycisku “sprawdź aktualizacje”, w oknie dialogowym pojawi się pytanie “Pobrać aktualizację?”, możesz kontynuować lub odłożyć tę czynność na później.
Jeśli wybierzesz kontynuację – postępuj według wskazówek pojawiających się na ekranie. W przypadku gdy nie ma dostępnych nowych wersji oprogramowania, zobaczysz komunikat: “Aktualizacja nie jest wymagana”.

Jeżeli przypadkowo zmieniłeś język swojego urządzenia na zupełnie Ci nieznany, prosimy skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie lub telefonicznie. Kontakt

Taki problem może pojawić się tylko w starszej generacji tłumaczy: Vasco 2.0 i Vasco Traveler.
Urządzenie wymaga pobrania i zainstalowania aktualizacji.
Będziesz potrzebował komputera z dostępem do Internetu oraz kabla USB dołączonego do Translatora.
Metoda sprawdza się tylko na komputerach z 64 bitowym systemem operacyjnym. Postępuj według poniższych wskazówek:

  1. Pobierz plik poprzez kliknięcie w link https://onway.pl/vasco/updates/extInstaller/, lub skopiuj go i wklej do przeglądarki.
  2. Rozpakuj plik „extInstaller” klikając w niego dwukrotnie.
  3. Kliknij „Instaluj”
  4. W nowym oknie przeglądarki kliknij „Start update”
  5. Podłącz urządzenie do komputera za pomocą kabla USB dołączonego do zestawu.
  6. Jeśli po zakończonej aktualizacji zobaczysz komunikat „Success”, możesz zamknąć okno programu i odłączyć urządzenie.

W razie niepowodzenia, skontaktuj się ze wsparciem technicznym.
Numer kontaktowy: [48 12 3451999]

Najpierw sprawdź poziom głośności urządzenia naciskając przycisk “Volume+”. Jeżeli jest on odpowiedni, upewnij się, że funkcja wymowy jest dostępna dla danego języka w Twoim modelu tłumacza . Jeśli oba te warunki są spełnione, a urządzenie nadal nie wymawia tłumaczenia prosimy skontaktuj się z nami: telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza. PRZEJDŹ DO KONTAKTU

Urządzenia Vasco Translator posiadają licznik wykonanych tłumaczeń. Na jego podstawie można w przybliżeniu oszacować ile zdań będziemy mogli jeszcze przetłumaczyć. Fabryczne doładowanie zwykle wystarcza na przetłumaczenie ok. 5000 zdań. Jeśli chcesz sprawdzić środki dostępne na koncie skontaktuj się z nami. Kontakt

Aby doładować kartę SIM kup produkt Doładowanie Vasco na naszej stronie. Zostaniesz przeprowadzony krok po kroku przez cały proces doładowania karty SIM. KLIKNIJ TUTAJ