Vasco City Guide

Vasco City Guide Device
Vasco City Guide Title

Vasco City Guide - smart technologia w hotelarstwie

Uważamy, że dostęp do technologii i innowacji powinien być powszechny. Dlatego naszym celem stała się technologiczna rewitalizacja branży hotelowej z wykorzystaniem nowych mobilnych technologii. Dzięki Vasco City Guide komunikacja, odkrywanie wyjątkowych miejsc, ofert i atrakcji zyskało zupełnie nowy wymiar.

WIĘCEJ

ic-purpose

Nasz cel — turystyczna rewolucja

Vasco City Guide jest nowoczesnym urządzeniem mobilnym stworzonym specjalnie dla branży turystycznej, pełniącym funkcję zaawansowanego przewodnika i platformy komunikacyjnej pomiędzy gościem a hotelem. Oprócz udogodnień serwowanych gościom hotelowym, w elegancki sposób wykorzystuje swoje możliwości jako przestrzeń komercyjna, co pozwala hotelowi czerpać dodatkowe korzyści ze sprzedaży usług dodatkowych i motywować gości do większej interakcji z hotelem.

ic-solutions

Rozwiązanie dopasowane do każdego Hotelu

Udział w bezpłatnym programie pilotażowym pozwala nam wspólnie określić kształt Vasco City Guide, tak aby współgrał z niepowtarzalnym charakterem Twojego hotelu, jak również przynosił maksymalne dochody oraz podnosił zadowolenie gości.

Vasco City Guide może też skutecznie zastąpić obecne elementy wyposażenia pokoju takie jak pilot telewizora, telefon hotelowy, a w niedługiej przyszłości także kartę do drzwi czy pilot klimatyzacji.

ic-customer

KORZYŚCI DLA GOŚCI

  • Przewodnik po mieście — w aż 10 językach!
  • Nieograniczone, darmowe połączenia telefoniczne na terenie Polski
  • Darmowy internet poza hotelem
  • Informacje o ofertach i promocjach hotelu
  • Rekomendacje i zniżki do restauracji hotelowych i nie tylko
  • Bogata oferta wycieczek z przewodnikiem
  • Informator o aktualnych imprezach i wydarzeniach w mieście
  • Wbudowany tłumacz mowy umożliwiający komunikację w 29 językach
  • Szybka i łatwa komunikacja z recepcją
  • Oraz wiele innych funkcji przydatnych podczas zwiedzania miasta
device-draw
ic-hotel

KORZYŚCI DLA HOTELU

  • Wzrost przychodu z dodatkowych usług hotelowych
  • Wzrost ilości pozytywnych opinii na portalu TripAdvisor
  • Wzrost zadowolenia klientów
  • Zwiększenie liczby stałych klientów
  • Wyróżnienie na tle konkurencji — promocja hotelu jako miejsca innowacyjnego!
  • Lepsza komunikacja pomiędzy hotelem a klientem
  • Wzrost przychodów z wycieczek zorganizowanych i transferów na lotnisko
  • Dane statystyczne zachowań i preferencji gości hotelu